1999 óta folyamatosan fejlesztett kártyamegoldásokkal vagyunk jelen a piacon. Olyan hasznos funkciókat érhettek el előfizetőként, amely alapja lehet szakszervezetetek vagy más érdekképviseleti szervezetetek megújításának. Alapszolgáltatásaink mellett olyan kiegészítő szolgáltatásokkal állunk rendelkezésetekre, mint a tagdíjbeszedés automatizálása havi fix tagdíj esetén, vagy a rendezvényre beléptetés tagkártyával, illetve a rendezvényen kölönféle tagkártyás szolgáltatások kedvezményes igénybevételének dokumentálása, amely elszámolás alapja lehet (pl.: a tagok adott rendezvényen kapnak egy ingyen gulyást, amit az elszámolás alapján a szervezet utólag kifizet a vállalkozónak). Szeretnéd tehermentesíteni kollégáidat és magadat? A tagdíjbefizetésekről évente kiállított igazolás sok munkával jár. A Tagnyilvántartó leveszi ezt a terhet a vállatokról.
1. Az üzleti előfizetés alapján a központi adminisztrációs felületen létrehozzuk az érdekképviseleti szervezet saját kártyacsoportját, amely alatt a Tagnyilvántartó és Támogatáskezelő funkciókat beállítjuk és a használatra jogosultságot szerzett személyeknek elérhetővé tesszük.
2. A Tagnyilvántartó funkció alatt lehetséges a havi tagdjfizetések feltöltése a rendszerbe, amely feltöltések során az összegeket a taghoz rendelten tartjuk nyílván. A tagok saját kártyaelőlap-arculatú intelligens plasztik kártyát vagy digitális tagkártyát kapnak, amelynek sorszámával és az ahhoz tartozó - a kártya aktiválás után kapott - PIN-kóddal bejelentkezve saját fiókjaikba érihetik el a tagoknak fejlesztett funkciókat, benne a saját tagdíjfizetésük kimutatását, ideértve az adóév zárását követően a rendszer által automatikusan generált igazolást az adóévben megfizettet tagdíjról, amely egyszerűen letölthető és bármikor elérhető. Ezért nem fordulhat elő olyan eset, hogy nem találja, elvesztette, stb. Mert a saját fiókban mindig elérhető.
3. A tagkártya a kedvezmény.hu vásárlási kedvezményekhez hozzáférést biztosít a partner ajánlatokban szereplő feltételek szerint a tagoknak, a partner által rögzített ajánlatok szerint, kártyafelmutatással, kuponbeváltással vagy pontbeváltással. A tagkártya érvényesség a tagdíjfizetéssel összhangolható a beállításokban, így a potyutasok kiszűrhetőek és csak az fér hozzá a szolgáltatásokhoz, akinek tagdíja rendezett.
4. A digitális kártya kiosztása nagyon egyszerű, csak a név és az e-mail cím megadása szükséges (plasztik esetében a kártyaszám is) és a tag azonnal megkapja a digitális tagkártya aktiváló e-mailt, amelyben az "aktiválom a tagkártyámat" gombra kattintva megérkezik hozzá a digitális kártya és az ahhoz tartozó PIN-kód is. Ezek az e-mailek kiváló alkalmak a szervezeti kommunikációra, mivel adminisztrációs felületen be tudjuk állítani a képi és szöveg anyagot, ami automatizáltan megy ki a tagoknak.
A digitális tagkártya egy kattintással elérhető, nevesített, igény esetén arcképes, egyedi azonosítóval és érvényességi idővel ellátott kártya.
A digitális tagkártya kibocsátás a tagszervezés hatékony eszköze is lehet! Plasztikkártya esetén az alapkártyákat előre gyártjuk, azokat csak le kell venni a polcról és kiosztani az adminisztráció használatával.
5. A központi adminisztrációs felületről indítható számos hasznos szolgáltatás, így például az előszűrt címzetteknek tömeges e-mail küldhető vagy kérdőíves felmérés is lebonyolatható, amikor fontos a tagság véleménye.
6. A rendszerben a tag által megadott adatok alapján tárolt névnap és születésnap információk alapján automatikusan felköszöntésre kerülnek, illetve nőnap alkalmáből a megadott nem alapján a hölgyek szintén automatikus köszöntést kapnak e-mailben. Valamennyi e-mail az üzleti admin felületen szerkeszthető szöveg és kép megadása mellett.
7. A tagkártya és Tagnyilvántartó szolgáltatásokkal kapcsolatban az érdekképviseleti média részére tartalommarketing szolgáltatást nyújtunk és alkalmi jelleggel megküldjük a kommunikációs anyagot, amely a faliújságon, saját lapban elhelyezhető vagy az MTI -n keresztül kommunikálható és ebben a formában a szervezet reklámja is egyben!
8. Rendszerünket folyamatosan fejlesztjük, az előfizetés alapján a legfrissebb verzió érhető el. Nincs külön díj és nincs tranzakciós díj. Szakembereink közül - akik több, mint 20 év szakmai tapasztalattal rendelkeznek - egy dedikált kapcsolattartó vesz részt a közös munkában, munkacsoportban, a szakmai támogatás folyamatos. A rendszerünk használatával kapcsolatban a szervezet érintett mukatársainak kellő tájékoztatást nyújtunk, amely a zökkentes használatot teszi lehetővé.
9. Megtetszett a szolgáltatásunk? Foglalj bemutatót vagy tegyél fel kérdést. Vedd fel velünk a kapcsolatot: Telefon: +36 20 936-0908 vagy +36 20 328-4633, illetve az mkh@tagnyilvantarto.hu e-mail címen!
Ma már mindenkinek van mobiltelefonja, amelyen a digitális szakszervezeti tagkártya mindig kéznél lehet.